Még Kínában is sok volt, ahogy a Minit lemásolta egy helyi cég
Pedig nem arról híresek, hogy túl szigorúan vennék a szabadalmi jogokat.
Pedig nem arról híresek, hogy túl szigorúan vennék a szabadalmi jogokat.
A stílusos kisautóval a legnagyobb csendben suhanhatunk akár nyitott tetővel is.
Ezzel az apró járgánnyal eddig bőven kevesebb, mint 1000 kilométert tettek csak meg.
A Marshall erősítők hatvanéves évfordulóját ünneplik vele.
A Mini Recharged projekt célja, hogy a benzines kisautókat elektromossá tegyék. És akár vissza is csinálják, ha tulaj később meggondolná magát.
Húsz éve már, hogy a Mini márka újjászületett a BMW csoport keretein belül. A legismertebb modelljük harmadik generációja idén ismét megújult, amelyet még inkább letisztult irányába fejlesztettek tovább. Kipróbáltuk a három- és ötajtós és kabrió Coopereket.
A brit márka népszerű kisautója három évvel az előző frissítés után most ismét megújult.
A brit kisautó komoly meglepetést okozhat a gyorsulásával.
Ritka az olyan villanyautó, amelynek vezetése nemcsak egyenesben, hanem kanyargós utakon is élmény számba megy. A Mini első tisztán elektromos modellje viszont abszolút ilyen. Teszten a zöld rendszámos közúti gokart.
A kedvelt angol márka egyszerre két mérföldkövet is ünnepel: 60 éves lett és elkészült az tízmilliomodik autójuk.
Egy 22 éves brit srác alakította át ezt a klasszikus Minit valóságos rakétává.
A brit autómárka derékhadát jelentő Cooperek megkapták aktuális frissítéseiket. Új lámpatesteket és ami fontosabb, sokkal modernebb automata váltókat. Beültünk itthon az újdonságba.
Két, egymástól nagyon eltérő kocsi, melyek közös vonása, hogy egykoron a zenetörténelem egy-egy nagy alakja vezette őket.
A brit autómárka ezúttal csak és kizárólag a sportos menetteljesítményekre fókuszált. No és persze az abszolút egyedi külcsínre.
A tervek szerint nagy változás előtt áll a Mini.
Még egy olyan nagy prémiumgyártó, mint a BMW-Mini sem tudja száz százalékig minden helyzetben, hogy merre is van az előre. A MINI-márka túlságosan is kiszélesített modellválasztékának megkurtítása után a cég agytrösztjei most a szokásosnál is alaposabban mérlegelnek: lehet-e egy szedán az ötödik alaptípusa az életstílus autóként híressé vált retrokedvencnek.
Komolyan még nem vehető teljesen az a pletyka miszerint a MINI-ből lenne egy klasszikus szedán változat is a jövőben. A virtuáldizájnerek viszont már komolyan vették.
Az apró háromhengeres, turbós blokk 75 lóerőt teljesít a britek belépőmodelljében.
A kínai kaszkadőr Han Yue 45 perc 59 másodperc alatt ment végig a Zöld Pokol aszfaltján, de nem ám akárhogy.
Aki azt gondolná, egy Mini nem kelhet versenyre egy Mustanggal, az jól nézze meg ezt a videót.